Monday 31 March 2014

Romantic Purple 浪漫又神秘的紫色

一位老朋友向我订制了一个休闲包包。她喜欢紫色。紫色有点浪漫,也有点神秘。听说喜欢紫色的人追求完美而又对自己极为苛刻。我这位老朋友正是这样的一个人。:)

我花了不少时间在挑选布料上,因为朋友要一个设计可爱又不失大方的包包。制作好包包后,朋友又加订制了一个可以配上包包的化妆包。这是我第一次尝试缝制弧形立体化妆包。成果还算满意但体积比我原先预算的小了点。

希望老朋友会喜欢我精心为她制作这一个浪漫又神秘的紫色包包及化妆包。


Matching tote bag and cosmetic pouch
Romantic purple
 
Little pockets attached at left & right side of the bag
Back view of the bag
Lined with checked light purple fabric
Matching cosmetic pouch
Back view of the cosmetic pouch
A peek inside the cosmetic pouch

2 comments:

  1. I love purple too...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for dropping by. Yes, purple is a very special colour.

      Delete